Nimeni on Virve Nygrén. Aloitin maallisen elämäni Kuopiossa, kävin siellä kouluni. Siirryin opiskelemaan Helsinkiin ja työelämäni olen tehnyt Tampereella, jossa edelleen asun ja joka tuntuu minulle sopivalta kaupungilta. Lapsena näin ja kuulin asioita, joita toiset pitivät arveluttavina, mutta minulle ne olivat tosia. Kasvaessani opin pitämään suuni kiinni. 1980-luvun lopussa alkoi kuitenkin kiihkeä "etsiminen". En itsekään oikein ymmärtänyt mikä oli niin tärkeää. Kävin kaikki mahdolliset luennot ja vaihtoehtopäivät läpi, kirjoista ja lehdistä puhumattakaan. Sitten kohdalle osui meediotilaisuus ja kesäiset opintopäivät Englannin Stansted´issä. Palaset alkoivat loksahdella paikoilleen ja kysymykset saivat vastauksia. Sillä tiellä olen.

Olen ollut Pirkanmaan Henkisessä Kehityksessä jäsen vuodesta 1996. Olen käynyt henkisen kehityksen perus- ja jatkokurssit sekä mediaalisen perus- ja jatkokurssit sekä work shop kurssin lisäksi olen ollut usein Englannissa kesäkursseilla. Olen myös ollut kehityspiirissä vuodesta 1997 lähtien mikä on myös erittäin tärkeää ja hyvin antoisaa. Olen pitänyt luentoja ja work shoppeja useissa etelän seuroissa ja tehnyt käännösartikkeleitä Henkinen Kehitys lehteen. Spiritualistinen elämänkatsomus tuntuu tutulta ja omalta. Opiskelu jatkuu ja toivon mukaan opinkin. Toivon myös etten koskaan tule niin valmiiksi etten voisi oppia ja omaksua lisää. Tie on ollut iloa ja oivalluksia täynnä, mutta kivikkoakin on matkalla ollut. Vastauksia ja uusia kysymyksiä tulee, mikä on vain hyvä, sillä vierivät kivet eivät sammaloidu.